dissabte, de novembre 29

i si t'expliqués que tinc...

i sí Nerea, de tu no me'n oblido! i tant que no! només faltaria això que ara et queixessis de que tu no surts, ja saps que en penso de tu i per tant com ja et vaig dir ahir no et fa falta cap text llarg, només aclarar una petita cosa... no en tindré cap d'aquests cinc, sis o set que heu arribat a dir, així que simplement dir-te que s'ha de saber canviar d'estratègia i que ja saps, si demà jugues no sé com però jo t'estaré animant, perquè d'acord, avui ens ha quedat demostrat que la nostra Nerea torna a l'acció!
t'ha quedat clar amb el temps que fa que ens coneixem que t'estimo?

un brindis per la millor INFIDEL! (L).


- c'est fini!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sisisi!!!!
La senyora Nerea torna a l'acció!!! =D
Va, comento, pk despres et keixis!! Això si, ho faig akí pk conec les que surten a la foto, pk akella tal Mari Puri... Nose qui és! Tss

Que no saps que a mi em mola fer-te emprenyar? Però ja saps que ho faig amb carinyo i sé que en el fons te'n mores de ganes! Sino t'avorriries i tot!

Ale uapii! Un petonas!!!

PD: Saps que si!!! que d'aquells 5 n'hi ha un que caurà! jijiji

Anònim ha dit...

Infideeeeeeeeeeeeeeeeeel (L) k faria jo sense tu alli a les grades animant? el retorn de la Nerea no s'hagues fet possible!
Gràcies per ser-hi alli cada cap de setmana k juguem ( a tu i a l'Aida, weno i la kamde tb kuan be). I si, saps perfektament k algun d'akells 5 kaura... i em tornaras a fotre els kuernos i jo em morire de pena :'(
Un petonàs infidel, saps k en el fons jo tb t'estimo tot i k no t'ho digui

Anònim ha dit...

ANONIM NUMERO 1 XD

no se k posar, considerau una anonim d'amenaçaaa :P

mls petooonsss

peeeep

Anònim ha dit...

Anònim vuelve
y vuelve para quedarse
no hi ha cap motiu per k et doni les grcies
venir es la teva obligaciioo :P

aquest es mes amenaçant k l'anterior jaajajajaj

pep (o potser noo, aaaaahh tsss), quien sabe