dijous, de gener 15

i si confesso...

està bé... et fas gran, sí, i això comporta maduresa...
però en el fons no deixes de ser el més fonamental la meva petita i estimada xuʀʀi!
( L )

val a dir, que ens coneixem des de cap d'any tot i que de vegades xafardejava el teu fotolog, mai havia comentat i per tant, no havíem parlat mai. però i per què no?
una nit intensa conèixer una persona extraordinària? i així va ser, i francament va ser genial

d'una cosa, sé que n'en puc estar del tot segura, sé que tot i que estigis a un parells de quilometres de mi faràs el que sigui per veure'm bé.
i jo te'n asseguro una altra cosa: evidentment jo també faré el que calgui!

i és que la pura realitat és que em quedaria curta si et digués que ets encantadora!

eternes felicitats i gràcies Annabel, gràcies per les tardes de riure al Messenger quan gairebé no tenia ganes de parlar i gràcies sobretot, per fer-me un petit lloc, en allò que en diuen AMISTAT!

LOVEEEYA! ( L ).

este es el poder de las xuʀʀi’sRULES!

- c'est fini!

1 comentari:

Anònim ha dit...

xuRRiiii ( L )

uaa cariñooot, ets la puta amaa :$:$ ma arribat al fons dl coor, alla on saps q nmes i ets tu, x molts cuernos q portis (H)

i q si, q fare tot el q pugui x veuret be ii sino, pos anem a plorar un rato tu i jo, i t'aseguro q acabarem rient, enfontennos d mi, sta clar :D:D

tinc mltiismes ganes d fiinde, x trnarte a veuure ii ferte una abrasada d aqelles gegantiines sas? aqelles q mai te fet :$

vavava, t'estiimoooooooo