divendres, de gener 30

i si t'explico...

ho saps... i si no ho saps, t'ho imagines... vas entrar a la meva vida, i ni tan sols te'n deus en recordar, i sé que tampoc va ser intencionat... però ho vas fer. no recordo ni el dia ni tampoc el moment, però em va encantar.
no tots els moments que em viscut han sigut flors i violes, però de tots ells hem sortit impugnes i dono gràcies simplement per això.
no sé que més teclejar, i ni tan sols sé si t'hi passes per aquí, però aquí està (voilà).
avui en compleixes divuit... i et conec des de els tres anys... i val a dir una cosa, en aquest temps m'has ensenyat a com estimar-te, i simplement per això. Gràcies Laia!
-c'est fini!

1 comentari:

Anònim ha dit...

comento a la ultima foto perquè vegis que si que comento xdd
no se si aixo em deixara comenta; però jo escric igual :)

t'estimo; ho saps de sobreeess!
puutiiillaaaaa!( L )